Zależy nam, by głogowianie mogli w Urzędzie Miejskim załatwiać swoje sprawy szybko i sprawnie. Przypominamy, że przygotowaliśmy dla Państwa zestaw usług elektronicznych, dzięki którym możliwe jest załatwienie sprawy w urzędzie przez internet, bez wychodzenia z domu. Są to sprawy dotyczące m.in. spraw obywatelskich, podatków a także tych z zakresu działań Urzędy Stanu Cywilnego.
Urząd Miejski pracuje codziennie od 7:30 do 15:30.
Zadzwoń: WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO URZĘDU MIEJSKIEGO
Napisz: urzad@glogow.um.gov.pl
Biuro Obsługi Mieszkańca: 76 72 65 501/502/503/504/563
Centrala: 76 72 65 400
Pełną listę spraw można znaleźć w katalogu usług Urzędu Miejskiego w Głogowie.
Usługi, które można zrealizować online za pomocą profilu zaufanego:
• uzyskaj dowód osobisty,
• zamelduj się na pobyt stały lub czasowy dłuższy niż 3 miesiące,
• zgłoś urodzenie dziecka,
• uzyskaj odpis aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu).
Ważne informacje dla mieszkańców: