Zachęcamy mieszkańców do załatwiania spraw przez Internet

Zachęcamy mieszkańców do korzystania z zestawu usług elektronicznych przygotowanych przez Urząd Miejski
DGL News

Zależy nam, by głogowianie mogli w Urzędzie Miejskim załatwiać swoje sprawy szybko i sprawnie. Przypominamy, że przygotowaliśmy dla Państwa zestaw usług elektronicznych, dzięki którym możliwe jest załatwienie sprawy w urzędzie przez internet, bez wychodzenia z domu. Są to sprawy dotyczące m.in. spraw obywatelskich, podatków a także tych z zakresu działań Urzędy Stanu Cywilnego.

Urząd Miejski pracuje codziennie od 7:30 do 15:30.

Zadzwoń: WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO URZĘDU MIEJSKIEGO

Napisz: urzad@glogow.um.gov.pl

Biuro Obsługi Mieszkańca:  76 72 65 501/502/503/504/563

Centrala: 76 72 65 400

Pełną listę spraw można znaleźć w katalogu usług Urzędu Miejskiego w Głogowie.

Usługi, które można zrealizować online za pomocą profilu zaufanego:
uzyskaj dowód osobisty,
zamelduj się na pobyt stały lub czasowy dłuższy niż 3 miesiące,
zgłoś urodzenie dziecka,
uzyskaj odpis aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu).

Ważne informacje dla mieszkańców: