Jeśli możesz – załatw sprawę urzędową przez Internet

Najpierw zadzwoń! Pomożemy!
KORONAWIRUS UM w Głogowie informuje grafika

Zawracamy się z prośbą do mieszkańców – zanim przyjdziesz do Urzędu Miejskiego ZADZWOŃ lub napisz MAILA. Pomożemy. Powiemy jak załatwić daną sprawę.

zadzwoń: WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO URZĘDU MIEJSKIEGO

napisz: urzad@glogow.um.gov.pl

Jeśli terminy was nie naglą – załatwiajcie sprawy urzędowe przez Internet.

Co możesz załatwić przez Internet:

  • złożyć wniosek o dowód osobisty
  • zameldować się i wymeldować
  • zgłosić utratę lub zniszczenie dowodu osobistego

Przez Internet możesz złożyć również wnioski w sprawach:

  • programu Czyste Powietrze (pisaliśmy o tym tutaj),
  • profilu zaufanego ePUAP (potwierdzenie osobiste u UM, banku, ZUSie i Urzędzie Skarbowym)
  • licencji taxi,
  • zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
  • zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • działalności gospodarczej.

Wnioski do pobrania
– dowody osobiste: zawiadomienie o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego, wniosek o dowód osobisty,
pozostałe sprawy BOM.

Masz pytania? Wątpliwości przy wypełnianiu wniosków? ZADZWOŃ!

Biuro Obsługi Mieszkańca – 76 72 65 501/502/503/504/563

Biuro Obsługi Mieszkańca w Galerii Glogovia 76 745 05 77

Napisz: e-mali: urzad@glogow.um.gov.pl

Nie masz PROFILU ZAUFANEGO? ZAŁÓŻ  O tym piszemy TU

Pomagajmy sobie nawzajem. Nie używasz Internetu na co dzień? Poproś o pomoc. Możesz pomóc w korzystaniu z Internetu osobie starszej? Pomóż.