Chrobry prowadzi badanie opinii kibiców

Zachęcamy do wypełnienia ankiety wszystkich mieszkańców Głogowa oraz regionu.

Chrobry Głogów w sierpniu przystąpił do nowego projektu dla klubów Fortuna 1 Ligi, którego celem jest poznanie opinii kibiców na temat działalności klubów. Badanie przy współpracy z klubami prowadzi firma badawcza Sport Analytics.

W ostatnim czasie trwała praca nad przygotowaniem ankiet dostosowanych do poszczególnych klubów. Te są już gotowe i zagadnienia w nich zawarte dotyczą funkcjonowania Chrobrego na różnych płaszczyznach, frekwencji i rozgrywek. Chrobry zamierza przebadać w ten sposób ok. 1000 mieszkańców miasta oraz regionu, bo taka liczba zapewnia minimalny błąd statystyczny, i badanie rozpoczął w piątek. Cześć ankiet pojawi się na stadionie w celu przebadania jego bywalców (m.in. podczas najbliższych meczów z Zagłębiem Sosnowiec 23 października o godz. 18.00 i ze Stalą Mielec 27 października o godz. 12.45), część poza nim, by poznać zdanie od osób, które nigdy nie uczestniczyły w meczu Chrobrego bądź robią to nieregularnie. Ankietę można wypełnić też on-line, do czego zachęcamy. Zabrany w ten sposób głos każdej
z osób jest bardzo cenny i może pozwolić wyciągnąć wnioski, które wskażą kierunek dalszych działań.



WEŹ UDZIAŁ W BADANIU WYPEŁNIAJĄC ANKIETĘ ON-LINE



Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionach – mówi analityk Paweł Chmielowski. – Zresztą nie tylko, bo
w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju klubu – tłumaczy Chmielowski.

Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich – mówi Chmielowski ze Sport Analytics. – Z założenia badanie powinno być cykliczne. Pierwszy pomiar pomoże klubom zwrócić uwagę na niektóre aspekty ich działalności. Kolejne zaś będą już oceniały pracę. Obserwując badania np. w Premier League zauważyliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji
z kibicami.

Źródło: Chrobry Głogów S.A.
Grafiki: Pixabay